8 Ocak 2008 Salı

İLHAN İREM - DON KİŞOT

08.01.2007

Sesleriniz cılızlaştı dostlar, yankılanmıyor
Yollarımız gitgide uzaklaşıyor
Mavi kubbeli bir odada, koro halinde
Bağırıp durmayın yeter, '
Daha çok ver' diyeVeremem veremem veremem veremem
Bir kalbim kaldıVeremem veremem veremem veremem
Onu aşk aldıVeremem veremem veremem veremem
Adresim saklıVeremem veremem
Gelmediğiniz orası kaldı !Yeldeğirmenlerine karşı Don Kişot'muyum?
Uçuyorum durmadan ben pilotmuyum
Yeldeğirmenlerine karşı Don Kişot'muyum?
Dilimde hep aynı şarkıİdiyot muyum?
Seyretmesi keyifliydi dostlar, uzaktan sizi
Üç perdelik komedi, oyunlar bitti
Ne alkışlayın ne de ağlayın kapandı perde
Ne anladıysanız onu düşünün sadeceVeremem veremem veremem veremem
Bir kalbim kaldıVeremem veremem veremem veremem
Onu aşk aldıVeremem veremem veremem veremem
Adresim saklıVeremem veremem Gelmediğiniz orası kaldı !
Yeldeğirmenlerine karşı Don Kişot'muyum?
Uçuyorum durmadan ben pilotmuyum
Yeldeğirmenlerine karşı Don Kişot'muyum?
Dilimde hep aynı şarkıİdiyot muyum?
Yeldeğirmenlerine karşı Don Kişot'muyum?
Dilimde hep aynı şarkıİdiyot muyum?
Yeldeğirmenlerine karşı Don Kişot'muyum?
Uçuyorum durmadan la la la laaaa..

Hiç yorum yok: